Wednesday, March 18, 2009

dragon boy xoxo

Assalamualaikum. as promise. herre! picture of the school. wawa. satu saja. too malas to upload :) but heck. u guys can google it. :D pusat tingkatan enam Meragang =)


okay, i wanna try to type using malay standard + unstandard (HAHA). okay, herre we go.

okeh. hari ini hari yang mengembirakan kerana hari terakhir sekolah. tadi saya dan teman pergi makan tengahari di Ayamku Muara. :) saya pulang tadi jam dua - meminta tumpang pada teman baik saya iaitu Maya. saya amat berterima kasih padanya kerana telah menolong saya menghantar saya pulang kerumah. terima kasih. dan seandainya saya sangat merindui bercerita cerita sama dia. ah, saya baru mendapati bahawa dia dalam satu kelas dengan si mata chantik!! dan si mata chantekk kuuu suka melukis!!! sangat berbakat dalam lukisan!!! *cair.. hahahahaha.


okay okay enough.
sigh. i miss si preety eyes. we'll not be seeing eachother until 30th :( i is very sad. boohoo.
i have his email. but gawd i ain't goin' to add him. booooooooooooo.
Maya said that when si preety eyes inda bising dalam class or enda buat kraja, hmmm ada tah di tantangnya tu. hmmm... something like that la~ and Maya's fren kata hes SUWEEEEEET. i melt. :( i no see see him for idk 2weeks..? :( i no likey! HAHA.


anewaaaaaaay. if any of u girls pakai Natural 99 (pencuci muka) PLEASE. please. PLEASE. do not pakai Natural 99 along with sabun papaya likas. OMGG. PADAS MUKA 3HARI ULEH NYAA!!!! haha sakit muka ku. menyasal hantap nyamu!! banar tah!! haha. okay, i will my friends very soon, insyaAllah.

oh yeah, CONGRATS TO BAZZIE LOVEEEEEEE. congrats to bazulaa xD bazilah. bazil bazil xD kerana telah lulus - UNDANG UNDANG & DRIVING TEST. wooohoooo. enda batah lagi orang atu ada lesen and we go jalan jalan ;) xoxooxoxox

my dearest friends, meet Bazil :)

that smile gonna rule your world.
meet Lei Moon Beng. :)


the girl next door.
meet; Fydah.
the girl who panic when shes late for her economic class ;)
Miss Paniky


lastly, picture of day:-
in her mind,
lets fall in love again..
icrajieaboutyou
thatmytudongisnotright

No comments:

Post a Comment